Malda do HT

Malda69Malda69 Helper VIP
upraveno 2. January v Nábor helperů
Vaše herní jméno: Malda69
Věk: 17
Počet nahraných hodin: 1134 hodin
Kontakt na FB(můžete do SZ): Lukáš Malík 
Proč bychom měli vzít právě Vás, čím se lišíte od ostatních?: Jsem dost aktivní, když se někdo zeptá v chatu tak nemám problém pomoct. Občas si z lidí a jejich otázek dělám srandu nebo mi ulítne nějaká urážka ale to se v HT stávat nebude. 1134 hodin odpovídá mým znalostem módu. Neliším se nějak moc extra od ostatních.
Text o vás, jak se jmenujete, co děláte ve volném čase, vaše koníčky: Jmenuji se Lukáš Malík bydlím u Prahy v malé vesničce Ctiněvsi (ano jsem sedlák :D), studuji na střední škole letecké a výpočetní techniky kde se učím o konstrukci letadel a jejich vlastnosti. Tento obor mě velice baví a jsem zde spokojenej. Rád se bavím venku s kamarády (i kamarádky MRKAJÍCÍ SMAJLÍK ), snažím se žít zdravě a být fit, obden chodím chodím do posilovny a hrál jsem soutěžně basketbal který mě již omrzel tak hraji jen s kamarádi pro zábavu a moje potěšení :).
Jste schopen se zúčastnit přijímacího pohovoru na TS3: Ano
Kdy a jak jste se dostali k SFDFD: K SFDFD jsem se dostal čirou náhodou když jsem si vyhledal na googlu samp servery, tak mi tento server vyjel jako první. Hraju zde od roku 2018.

Komentáře

• KaliYugaKaliYuga Helper VIP
    +Aktivita
    +Rozum
    +Znalost módu
    -Někdy ti ulítne nějaké sprosté slovíčko, ale pevně věřím v to, že  jestli tě přijmou, tak počet takových slov padne na 0. 
    Za mě PRO.
  • ShotiskoShotisko Uživatel
    upraveno 2. January
    Aktivitu máš dobrou, znalosti také
    Jsi nekonflliktní, sice ti občas něco ujede, jak psal Kali, ale jsme jen lidé.  =)
    Ale za mě také PRO.
  • LeonnnLeonnn Helper VIP
    +aktivita
    +aktivita v chatu
    +hodiny
    +znalosť módu
    +pekne si sa rozpísal
    +keď príde na pomáhanie, tak celkom pomáhaš
    -niekedy ti vyskočí nejaká nadávka
    -nedávno si mal ban za navádanie ku vypnutiu hry