System gangsteru

Čest,
nebylo by od věci upravit gang systém tak, aby gangy fungovaly jen na komunity. Nemohl by se do nich připojit žádnej nováček, šlo by to jen na pozvání majitele gangu - a tím pádem by to potom chtělo v komunitě zvýšit i počet slotů.
Myslím si, že by to ocenilo hodně hráčů a možná i snad každý, kdo v nějakém gangu působí a ví vo co gou.

Zabránilo by se tím bugování přebírání území a hráči ze stejnýho gangu by se mezi sebou nestříleli navzájem. Už jsem o tom psal dostkrát, možná jsem i slyšel, že je to v plánu udělat. Ale teďka jsem se rozhodl založit tenhle topic, aby si toho všimnulo víc lidí, každej napsal svůj názor a někam se to hnulo.



Komentáře

  • ItaaItaa Uživatel
    Souhlasím, ještě bych přidal, že by se neodčítal gang respekt, jako doteď, ale Např. Za killy (hráč zabije někoho, kdo je z jiného gangu) přidávat respekt +2 a za úmrtí odebrat -1 respekt gangu.

  • AupaharaAupahara Návštěvník
    To či si napísal lachyy je naprt . Lebo keď sa pripojí nejaký nováčik a chce sa pridať do nejakého gangu a majitel gangu nieje aktívny tak sa tam asi nedostane.

    Aupq
  • Proto fungují ještě spolumajitelé a za neaktivitu se majitel zruší.

  • NemešíšNemešíš Uživatel
    upraveno 24. April
    @Aupq
    běž oprášit gramatiku helpere
    Λ ℓιмιŋε
  • OrcyOrcy Uživatel
    Souhlasím s Lachym, alespoň se tak omezí neustále střídání gangů
  • KyBLKuBAKyBLKuBA Hlavní Administrátor
    upraveno 25. April
    Dávalo by to větší logiku, jenže lidi by si pak z gangu začali dělat svoje klany atp. a normální hráči by neměli možnost se do gangu připojit a využívat gang systém.. 

    Jedině kdyby se zrušila možnost zakoupení gangu, gangy by byly opět pouze na žádost zde na fóru a gangy by byly opravdu gangy, nikoliv nějaké převádění existujících SA-MP klanů do SFDFD gangů, tak jak tomu teď dost bývá. 
    Hlavní administrátor serveru, KyBLKuBA
  • Jo, to co napsal Kuba je pravda hoši. Mě ještě napadlo, jestli nejde přes nějaké programy vytvořit víc gangů, bylo by to dost hustý jako.

  • upraveno 25. April
    Kuba má pravdu no.. ale zase, jak je to udělané teď, tak je to taky na nic a s těma appkama na web by to bylo taky nejspíš na prd. ;D Takže musíme spojit mozky a vytvořit něco úplně jiné, co bude insane !!!

  • LubyykLubyyk Administrátor VIP
    upraveno 25. April
    Good bye Gang
    Welcome old Clan systém
    Jednoducho: Kto by nechcel viesť clan kde by si ustanovil vlastné pravidla a mal aj svoje územie? No budiž. Clany pre mňa boli vždy lepšie. A aj vtedy, clany boli furt používané. Kto si pamätá
    xoxo
  • upraveno 25. April
    Takže prakticky to, co jsem navrhoval.. btw asi jen 2 gangy jsou zabraný nějakým klanem a z toho jsme jeden my a nemáme problém přibrat i někoho mimo klan.. + jsou tam další gangy, který se zřídka a nebo vůbec nepoužívají, takže by stačilo zrušit majitele a vzal by si ho někdo jinej. A případně potom přidat i pár dalších gangů (třeba jen 2) a bylo by to úplně v klidu.. Jak píšu, klany s gangem jsou asi 3 a minimálně u nás není problém přibrat i hráče, kteří v klanu nejsou. Stačí, aby měli 100+ iq a byli aktivní. A nebo přidat ještě nějakej gang, kterej by vlastnili admini a vzali by tam někoho, kdo by měl zájem být někde v gangu a nedělat bordel.. ale to by podle mě nebylo třeba.

  • DejvaDejva Uživatel
    upraveno 25. April
    Jak píše lachy, mohl by se udělat gang, který by vlastnil třeba Cokolada, do kterého by se mohl hráč napojit sám bez pozvání a pak ty hráčské. Udělat přísné pravidla gangů, aby nedocházelo k tomu, že je nějaký majitel neaktivní, atd. Zakázat friendly-fire v gangu a nastavit, aby člověk musel stát v území fakt ten čas, bez ohledu na to, zda tam zabil příslušného člena gangu (tím zabráníme bugování území).
  • upraveno 25. April
    Jo a když už jsme u toho povídání o gang systému.. bylo by možný povolit esc při zabírání ? A pokud by někdo přijel bránit, tak by to území automaticky ubránil, dostal cash a respect. If you know what I mean. Už jen kvůli tomu, že třeba někdo dostane lag na chvíli a nebo mu spadne hra na plochu, je potom v esc a to zabírání se mu zruší a musí znovu čekat ty 3 minuty nebo kolik..

  • WukišWukiš Uživatel VIP
    Sice na serveru už nehraju, ale hodim sem co jsem sepisoval když měla být "reforma" asi před rokem a měli se dělat návrhy na novinky a tak.. Něco jsou třeba kraviny, ale něco je podle mě v poho, peace.




    Novinka pro GANGY, vylepšení?
    Každých 14 dní by 3 nejlepší gangy dostali odměny podle získaných GP (gang points)
    Základní GP z územek nebo tagů bych nechal, ale udělal bych možnost aby třeba bylo +10gp za zabití 5 hráčů z jiného gangu
    a hlavně aby ty GP nebyli omezené, že max GP jde dosáhnout 10K (například).. bylo by to neomezené aby se o to fakt bojovalo a
    záviselo to na tom, jak se daný gang snaží/zabíjí/je aktívní.. a jak už jsem psal každých 14 dní by byli automatické odměny pro 3 nejlepší gangy
    a z těch 3 nejlepších gangů by z každého gangu dostal určitý počet nejlepších lidí co o to bojovali a jen se nevezli tu odměnu podle toho
    na kterém místě skončil jejich gang.

    1. Místo gangu | 3 nejlepší hráči dostanou:
    15 mg, 50 toks, 5000 xp

    2. Místo gangu | 4 nejlepší hráči dostanou:
    5mg, 30 toks, 2500 xp

    3. Místo gangu | 5 nejlepších hráčů dostane:
    1,5mg, 10 toks, 1000 xp

    Ty odměny jsou jen příklad, aby se to líp pochopilo jak jsem to myslel..
    Samozřejmě ty odměny by měli být v rámci ekonomiky, aby to nebyli odměny zase jako prase, ale aby se zase vyplatilo o to bojovat.

    Nejlepší lidi by se řadili podle získaného gang respectu za těch 14 dní, pak by se to "vynulovalo" a gangy by jeli znovu a bojovali o body
    aby za další 2 týdny vyhráli oni a dostali tu nejlepší odměnu oni.

    Zase bych to udělal tak, že by o to mohli bojovat jen členi komunity.. Proč? jednoduchý..
    Připojili by se do gangu konkurenti a zabíjeli by "svoje" členy gangu a gang by dostával mínus GP, proto by se mohli zapojit jen členi komunity.

    Dál bych udělal aby se do té soutěže gang mohl zapojit pouze při nějakém daném počtu členů v komunitě.
    Aby jeden gang neměl 5 členů komunity , další 7 a další jich tam neměl třeba 12.. Aby to bylo vyrovnané alespoň těma počtama..
    Pak už by hrál roli jen skill členů komunity..


    Nějak tak jak bych to viděl:

    Za 1 přebraný území +100 GP
    Za 1 ubráněný území +50 GP
    Za 1 Přesprejovaný tag +25GP
    Za 1 zabitýho hráče z jiného gangu (né hráče bez gangu) +2GP

    Za zabíjení by se nepřičítal jen respect tomu kdo zabíjel, ale přičítali by se i GP pro gang.
    To celé by znamenalo, že by GP nebyli závislý jen na přebrání územek a přesprejování tagů, který nějaký jouda přebere ve 3 ráno, kdy tam nikdo není..
    Ale i podle toho jak je gang aktivní v zabíjení, to by se pak ten gang mohl považovat opravdu za dobrý a aktivní.



    Možnost zakoupit Boost pro gang

    Majitel/Sp. Majitel gangu by měl možnost zakoupit Boosty pro svůj gang, ale jen 1, nemohl by jich zakoupit víc najednou (jako xp boost a boost na výdělky)
    Boosty by se dali zakoupit za $, Tokeny nebo i cookies.. Ceny by se odvíjeli podle toho jaký ten boost je.

    Boost 1 - Všechny zbraně a vesta levnější o 50% na 3 hodiny - 2.500.000, 50 Cookies (příklad)
    Boost 2 - .... atd

    Gang kasa

    Do gang kasy by mohl přispívat kdokoliv z komunity, do kasy by šli dávat $ a cookies
    Z gang kasy by nemohl nikdo nic vybírat ani majitel, aby toho nezneužíval, ale za ty peníze a cookies z kasy by mohl kupovat vylepšní pro gang
    (boosty, lednice s drinky a hotdogy pro doplnění HP/Vesty apod.)


    Možnost navýšit komunitu gangu, aby tam mohlo víc hráčů (Základní počet komunity by byl třeba pro 5 lidí)
    Majitel gangu by mohl navýšit komunitu gangu za tokeny třeba nebo cookies



    OUUU

  • Nějak se mi to moc nechce číst, ale jestli to tam není, tak mě napadlo ještě udělat i vypisování top gangů podle počtu zabití, stejně jak to bylo na VG, kde to bylo víc akční.

Abys mohl komentovat, musíš být přihlášený nebo registrovaný.